آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 29
  • بازدید کل : 66476

نکات مهم و جالب در مورد شامپوها


دوستان عزيز لازمه که چند نکته ی خیلی مهم در مورد شامپوهايي كه استفاده ميكنيم بدونيم

اولین نکته:

شما هر شامپویی را که استفاده میکنید باید اینو بدونید که هر ۶ ماه یبار حتما باید شامپوی خود را عوض کنید. این حرف رو حتی میتونید از داروخانه ها و پزشک های متخصص هم بپرسید.

دومین نکته:

هروقت شامپوی خود را عوض میکنید عواملی مثل ریزش مو, شوره زدن یا خارش پوست سر ممکنه براتون ایجاد بشه و این طبیعی هستش. چونکه پوست سر و موی شما به شامپو فوق عادت کرده و در صورت تغییر اگر شامپوی جدید شما به طور تخصصی ساخته شده باشد مواد طبیعی و عالی اون شامپو عوامل ضعیف رو از بین میبرند و باعث تقویت و از نوسازی مجدد ولی پایدار میشود و به همین دلیل ممکن است پوسته ی سطحی ضعیف پوست سر برداشته شود و ایجاد شوره کند در اتمام دوره ی اولیه ی شامپو ی جدید این جایگزینی رخ میدهد و دیگر خبری از شوره نیست.

و یا اگر ریزش مو ایجاد شود و یا از قبل بیشتر شود به معنای این است که فولیکول قبلیه مو دارد با آنزیم های جدید مهار میشود و جایگزین آن مواد عالی و تاثیر گذاری که در شامپوی جدید وجود دارد میشود و فولیکول جدید یا پیاز موی جدید بعد از اتمام دوره شروع به رشد میکند و با تقویت کردن ان از ریزش بیشتر جلوگیری میکند که این عوامل طبیعی هستند و جای نگرانی ندارند.

سومین نکته:

که خیلی هم مهم هستش.۷۰% این نکته روی روند تاثیر گذاریه شامپو کمک میکند و تنها ۳۰% مواد و خود شامپو تاثیر گذار هستش.این نکته نحوه ی شستشو و مصرف شامپو هاست.
شما اگر موها را با آب داغ یا خیلی سرد بشویید باعث زبری و شکننده ای و ریزش موها میشود و این موضوع اصلا ربطی به بد بودن شامپو ندارد.

شما اگر با سر پنجه ها و ناخن ها سر خود را با شامپو بشویید باعث ریزش و زبری و شکننده ای شدن موها میشود.

طرز صحیح این است که با آب ولرم موها و سر خود را با شامپو بشویید و در هنگام مالش باید با سر انگشت های دورانی موهارو به ارومی ماساژ دهید که این کار علاوه بر جلوگیری از مضرات بالا موجب نرم شدن موها هم میشود.

نکته چهارم:

هر شامپو مخصوصا شامپوی های تخصصی و خوب حتما تا ۳دوره باید مصرف شوند تا اثرات خوب خودشونو تکمیل و نشون بدن.
تا الان چقدر ازین موارد رو میدونستید؟ ازالان به کار ببندید.

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 893

دیدگاه های کاربران (0)

هدف ما جلب رضایت شماست...!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما