آمار بازدید

  • بازدید امروز : 37
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 66586

کتاب صوتی مرگ نور


کتاب صوتی مرگ نور

نام کتاب : کتاب صوتی مرگ نور

نویسنده : #طاهر_بن_جلون

مترجم : بهمن یغمایی

تعداد صفحات : ۲۳۷

سال چاپ نخستین : ۱۳۸۷

نتشر : چشمه

راوی : #شادی_صفاری

تعداد فایل : ۱۶ عدد فایل صوتی

زمان : ۰۸ ساعت و ۲۰ دقیقه

موضوع : #داستان , #ادبیات , #رمان-خارجی

کتاب نایاب

رمان مرگ نور، اثری از یک رمان نویس برنده‌ی جایزه‌ی گنکور است و داستانش در اردو گاه‌های کار اجباری واقع در بیابان های مراکش اتفاق می‌افتد. طاهر بن جلون در رمان مرگ نور که بلافاصله پس از انتشار به فروشی بالا دست یافت و مورد تحسین و تمجید منتقدین قرار گرفت، شرحی از اتفاقات واقعی و دلهره آور را به اثری داستانی تبدیل کرده است. رمان مرگ نور، داستان اردو گاه های کار اجباری را روایت می‌کند؛ زندان هایی در مراکش که پادشاه حسن دوم از آن ها برای حصر دشمنان سیاسی خود در سلول های زیرزمینی تنگ و تاریک استفاده می‌کرد. اسیران در این اردوگاه ها، فقط به اندازه ای غذا و آب دریافت می کردند که نه مرگشان فرا برسد و نه احساس زنده بودن کنند. آوای بوف: اوضاع به همین منوال می گذشت تا این که در سپتامبر 1991، رژیم حسن تحت فشار های بین المللی، مجبور به گشودن این دخمه های جهنمی شد. تعداد اندکی از جان به در بردگان [مردگانی متحرک که حدود سی سانتی متر از قدشان کوتاه شده بود] پس از ده ها سال از سلول های زیرزمینی بسیار کوچک خود بیرون می آیند. بن جلون، با پیگیری داستان یکی از این نجات یافتگان با زبانی بسیار ساده و صریح، رمانی شوکه کننده به مخاطب عرضه می کند؛ رمانی که مرز های نامحدود بی رحمی و ستم، و قدرت باورنکردنی اراده را به تصویر می کشد.
پشت جلد:
ما مدفون شده بودیم. ما را زیر خاك كرده و سوراخ كوچكی برای تنفس باقی گذاشته بودند. اندازه سوراخ فقط در آن حد بود كه حداقل هوای لازم برای نفس كشیدن تو بیاید، كه آنٌ‌قدر زنده باشیم و آن‌قدر در شب زندگی كنیم تا تاوان لازم را پس بدهیم. در این زندان، سرعت مرگ را طوری تنظیم كرده بودند كه به آرامی بیاید سراغ‌مان، تفریح‌كنان بیاید و همه وقت آدم را به خود مشغول كند.


مبلغ واقعی 116,737 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 110,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 886

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

هدف ما جلب رضایت شماست...!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما